• V januári sa v Senci konali okresné kolá jazykových olympiád.
        Tobias Minárik z 8.B, ktorý našu školu reprezentoval na Olympiáde v nemeckom jazyku, vybojoval vynikajúce 2. miesto.
        Michal Kühn z 9.B sa na Olympiáde v anglickom jazyku umiestnil na skvelom 3. mieste.
      • Deti v našej škole vedia, že včely sú pre náš život veľmi dôležité. O ich význame vedia nielen z vyučovania, ale aj z rôznych aktivít, ktorými sa pravidelne oboznamujú s týmto užitočným hmyzom.
        • Február
          • Február

            Druhý polrok školského roka sme v ŠKD začali veselo. Počas karnevalu, o ktorom ste už na stránke našej školy čítali, sa deti hrali hry v ktorých si preverili svoju jednotu, súdržnosť a tímového ducha. V téme „Hra ako utužujúci prvok detských vzťahov“ sa niesol celý mesiac. V jednotlivých oddeleniach sa deti zoznámili s kolektívnymi hrami našich predkov a verte neverte, páčili sa im. Do súčasnosti ich však preniesli moderné edukačné spoločenské hry a stavebnice, vtipné slovné hry či rôzne druhy kolektívnych športov.

        • Projekt o zdravej výžive – návšteva Zdravýživky v našej škole
          • Projekt o zdravej výžive – návšteva Zdravýživky v našej škole

            V našej škole dávame pravidelne dôraz na zdravú výživu našich detí. Okrem iných podujatí sa tejto problematike pravidelne venujeme v rámci týždňa zdravej výživy, ktorý sa každoročne koná v októbri.

            Tentokrát našu školu navštívila PhDr. Mgr. Petra Vadovičová, PhD., vedecká pracovníčka, pedagogička a výživová poradkyňa, autorka projektu o Zdravýživke, ktorá žiakom prvého stupňa predstavila význam zdravej výživy a pohybu pre naše telo. Naši žiaci sa tak v rámci predstavenia mohli dozvedieť o zdravých potravinách, ktoré pozitívne vplývajú na našu črevnú mikroflóru a tým aj na našu imunitu. V rámci interaktívneho predstavenia si žiaci upevnili vedomosti o etikete stolovania a o správnom zložení jednotlivých chodov počas dňa.

        • Žiacky projekt - Sopky
          • Žiacky projekt - Sopky

            Žiaci 5.C počas hodiny predmetu geografia prezentovali svoje projekty, kde znovu využili svoju kreativitu a vytvorili na školskom dvore ,,ohnivý kruh“ z vlastnoručne vyrobených sopiek rozličných tvarov a veľkostí.

            Pre tvorbu projektu si žiaci zvolili ľubovoľnú sopku z rôznych častí sveta. Repliky sopiek vyrobili z bežne dostupných materiálov. Použili papier, kuchynské utierky, alobal, polystyrén, plastové fľaše, farby a ďalšie výtvarné pomôcky.V úvode prezentácie žiaci predstavili svoju sopku, uviedli jej názov, polohu, nadmorskú výšku a vysvetlili jej geologické charakteristiky. Niektorí žiaci si naštudovali aj zaujímavé fakty či pútavé príbehy.

        • Rovesnícke učenie
          • Rovesnícke učenie

            Žiačky 4.C triedy Marína a Mia si vyskúšali ako je to učiť svojich spolužiakov a iných žiakov v triede 2.C, 3.B a 3.A. Na vyučovanie si všetko pripravilii a mohlo začať vyučovanie. Vybrali si tému - Naše Slovensko, pripravili si prezentáciu o mestách od Tatier k Dunaji a tiež pracovný list na vyfarbovanie. Žiakom sa to páčilo, dozvedeli sa nové informácie a štvrtáčky si vyskúšali učiť...bola to obojstranná spokojnosť a výborná skúsenosť.

        • Karneval v ŠKD
          • Karneval v ŠKD

            Fašiangy, teda obdobie od Troch kráľov až po Popolcovú stredu, sú zrejme najveselšou časťou roka. Na fašiangový utorok sa kedysi symbolicky pochovávala basa, čo znamenalo koniec muziky, zábavy a začiatok pôstu.

            Fašiangy vrcholili sprievodmi fašiangových masiek, najčastejšie to bola maska turoňa, kozy, medveďa a koňa. Tradičné sprievody dnes nahradili najmä karnevaly. Aj dnes sú fašiangy spojené najmä so zábavou, dobrým jedlom a oslavami konca zimy.

        • Január
          • Január

            Jeden za všetkých, všetci za jedného! Vari niet nič trefnejšie, čo by vystihovalo tému mesiaca január, ktorou bola podpora kolektívnej vzájomnosti detí.

            Deti sa vrátili po zimných prázdninách, ktoré strávili prevažne s členmi svojich rodín. Mali by ste vidieť a hlavne počuť, koľko si toho mali so spolužiakmi ale aj s nami, pedagógmi, povedať. Rozhovory, v ktorých nájdeme veľa podobných zážitkov sú nesmierne dôležité. Deti, prostredníctvom nich, zisťujú, čo všetko majú so svojím okolím spoločné. V jednotlivých tematických oblastiach výchovy majú vychovávatelia v zásobe množstvo aktivít, vďaka ktorým podporia v deťoch záujem o vzájomnú komunikáciu a budujú pozitívnu afinitu.

        • Žiacky projekt - Stavba Zeme
          • Žiacky projekt - Stavba Zeme

            Žiaci piateho ročníka na dnešnej hodine geografie prezentovali svoje kreatívne projekty na tému Stavba Zeme. Vytvorili si modely vnútornej stavby Zeme z rôznych materiálov. Každý model bol nielen vizuálnym dielom, ale aj prostriedkom na prezentáciu a výklad nadobudnutých poznatkov pre svojich spolužiakov.

        • Zoznámenie sa s tradičnými remeslami
          • Zoznámenie sa s tradičnými remeslami

            Ústredie ľudovej umeleckej výroby (ÚĽUV) sa od svojho vzniku v roku 1945 usiluje podporovať a zachovávať tzv. ľudové remeslá. O tom, že tradície našich predkov sú dôležité, sa dozvedeli aj žiaci 4.B. Niektoré z remesiel si mohli dokonca vyskúšať.

            Žiaci vyrábali hlinené srdce v keramickej dielni, srdce vyrábali aj v drotárskej dielni. Nemenej zaujímavé bolo maľovanie na sklo a veľký úspech zožala aj tkáčska dielňa, kde si naši malí majstri vyrobili náramok. Svoje diela si následne mohli odniesť domov.

        • Lyžiarsky výcvikový kurz 2024
          • Lyžiarsky výcvikový kurz 2024

            V dňoch 5.2. – 9.2. sa naši siedmaci zúčastnili lyžiarskeho výcvikového kurzu na Donovaloch. Ubytovanie sme si veľmi pochvaľovali, v celom penzióne bola iba naša škola. Počasie nebolo úplne ideálne, ale všetci účastníci kurzu vytvorili úžasnú kamarátsku atmosféru, čím si spríjemnili celý lyžiarsky kurz. Žiaci boli rozdelení do niekoľkých skupín a každá skupina si zlepšila techniku lyžovania.

        • Rovesnícke vzdelávanie na 2. stupni
          • Rovesnícke vzdelávanie na 2. stupni

            V dňoch 29. a 31. 1. 2024 na našej škole prebiehalo rovesnícke vzdelávanie v triedach piateho ročníka.

            Žiaci vyšších ročníkov - deviataci Jakub Januška, Petra Škulavíková a siedmačka Katarína Ottmárová, ktorí navštevujú Biologicko – geografický krúžok odprezentovali svojim mladším spolužiakom tému globálneho otepľovania a potravinového problému vo svete.

        • Školské kolo geografickej olympiády
          • Školské kolo geografickej olympiády

            Dňa 19.1.2024 sa na našej škole uskutočnilo školské kolo geografickej olympiády. Súťaže sa zúčastnilo spolu 32 žiakov v troch kategóriách.

            Olympiáda prebehla online formou, bola zložená z teoretickej a praktickej časti.

            Teoretická časť bola tento rok zameraná na zaujímavé témy ako: Sopky, Zemetrasenie, Vesmír, Dažďové pralesy, Nížiny Slovenska a Prírodné pomery Ázie.

        • Výroba prírodnej kozmetiky
          • Výroba prírodnej kozmetiky

            Prírodná kozmetika je trendom dnešnej doby. Ľudia dbajú o svoje zdravie, krásu, no nezabúdajú ani na samotnú prírodu. Práve EKO a BIO prírodná kozmetika je všeobecne bezpečnejšia a ohľaduplnejšia k našej prírode.

            Množstvo syntetických a chemických prísad používaných na výrobu tradičnej kozmetiky ovplyvňuje aj životné prostredie.

    • Partneri

      • Školské ovocie
      • Projekt Inkluzívne štúdium na základe výzvy "V základnej škole úspešnejší"
      • Aissec – projektové týždne s lektormi anglického jazyka
      • Zelená škola
      • Infovek 2
      • Emelix, s.r.o.
    • Prihlásenie

    • Kontakty

    • Zvonenia

      Utorok 19. 3. 2024
    • Fotogaléria

        zatiaľ žiadne údaje
    • Odporúčané sady

    • Jedálny lístok

      • Utorok19. 03.
      • Polievka fazuľová mliečna (200/220/250)
        Kuracie stehná na srbský spôsob (kur.stehná, lečo) (132/148/174)
        Tarhoňa dusená (140/170/210)
      • Streda20. 03.
      • Polievka hovädzia s cestovinou (200/220/250)
        Šúľance zemiakové (205/240/280)
        Posýpka maková (38/48/58)